Класне культове купе Scirocco
Це було оголошено як перший «кумедний автомобіль» від Volkswagen для молодого покоління: пустельний вітер Scirocco підкорив серця шанувальників на початку 1970-х завдяки поєднанню італійського дизайну і абсолютно нової технічної концепції. Серед його шанувальників була німецька рок-зірка Удо Лінденберг.
Чисті лінії, потужний мотор під капотом і абсолютно нова, молода цільова група шанувальників: Volkswagen Scirocco I викликав ажіотаж на ринку на початку 1970-х років. «Він досить зухвало увірвався на автомобільний ринок», - говорить Еберхард Киттлер, директор фонду Volkswagen AutoMuseum. «Перший Scirocco був маленькою революцією, яка перевернула всі умовності». І з оглушливим успіхом. У 1981 році по всьому світу було продано понад 500 000 одиниць Scirocco I - «пустельний вітер» (Scirocco - італійська назва «гарячий вітер з Африки»), автомобіль був надзвичайно популярний і швидко досяг культового статусу.
1974: Прем'єра перед Golf
У той час як Volkswagen будував купе з 1955 року, Scirocco мав поперечний двигун з водяним охолодженням, передній привід і більш сучасну підвіску, ніж у конкурентів. «Volkswagen думав про створення купе класу А з кінця 1960-х років», - каже Киттлер.
«Перший концепт-кар був закінчений в кінці 1973 року, а через рік Scirocco з'явився на ринку, за два місяці до Golf».
Елегантний дизайн від легенди Джорджетто Джуджаро
Автомобіль був розроблений легендою дизайну Джорджетто Джуджаро і побудований в Оснабрюці. Там не було серійних турбін або кабріолетів, але такі майстри, як Гюнтер Артц, творили свої чари в автомобілях.
Спеціальна виставка в Вольфсбурзі
На сьогоднішній день в музеї AutoMuseum в Вольфсбурзі до 18 серпня 2019 року проводиться спеціальна виставка, присвячена культовій моделі. Приблизно 20 експонатів, представлених на виставці, включають в себе унікальні автомобілі, надані фонду Volkswagen AutoMuseum з приватних колекцій. «У нас є дійсно класні! Наприклад, Sciwago, версія універсала Scirocco I. », - каже Киттлер з явною гордістю.
На виставці представлена хвилююча колекція раритетів. На додаток до кабріолетів і інших спеціальних моделей, є також дві унікальні турбо-моделі і дві додаткові двомоторні тестові машини. Завдяки потужному двигуну як спереду, так і ззаду - вони можуть розвивати швидкість до 290 кілометрів на годину.