Volkswagen та Volkswagen Комерційні автомобілі в Україні розпочинають комунікацію з новим логотипом та за новими стандартами.
Volkswagen та Volkswagen Комерційні автомобілі стаютьяскравішими та емоційнішими, акцентуючись на людях та їх почуттях, які вони переживають під час взаємодії з нашим продуктом.
До вже звичних ДНК бренду, з якими ми звикли асоціювати Volkswagen,
тепер додаються почуття гумору, чіткість та зрозумілість, відкритість і
акцент на людей. Бренд Volkswagen Комерційні автомобілі був глибоко
інтегрований у процес ребрендингу Volkswagen. У процесі цієї адаптації,
бренди приділили багато уваги розробці комунікації, яка б ідеально діджиталізоване майбутнє.
Нові логотипи Volkswagen та Volkswagen Комерційні
автомобілі стали сучаснішими, зрозумілішими та простішими, і
якнайкраще адаптуються до сучасних потреб в умовах діджиталізації.
Новий бренд-дизайн було презентовано на Міжнародному
автосалоні у Франкфурті (IAA Frankfurt) 9 вересня 2019 р. Новий логотип
засяяв на багатоповерхівці штаб-квартири компанії у Вольфсбурзі
одночасно з початком вечірньої прес-конференції Volkswagen Group.
Перехід на новий бренд-дизайн у всьому світі відбуватиметься поступово і має завершитися до середини наступного року.
В Україні вже зроблено перші кроки на шляху до ребрендингу –
відбулася заміна логотипу та перехід на нову платформу офіційних
сайтів Volkswagen та сайтів дилерської мережі в Україні, також оновлено
логотипи в акаунтах офіційних соціальних мереж та інших каналів
комунікації.
Відтепер уся нова комунікація Volkswagen в Україні засяє новими
кольорами та відтінками и відбуватиметься за принципами та
стандартами нового бренд-дизайну.